Lagi Mikir..

Sebenernya hari ini gue lagi ga mood ngapa - ngapain, sumpah !!
Kerjaan sama sekali belom gue sentuh, mau nge-review juga kayanya otak lagi butek banget hft..
Tapi ditengah kegamangan dan kemageran ini, gue mengisi waktu dengan scroll IG, keburu asyik dengan timelinenya Putri Tanjung, Najwa Shihab dan Maudy Ayunda.
Mereka wanita - wanita cantik sekaligus cerdasss.. Mereka kiblat gue banget lah untuk saat ini.

Gue nih mikir gitu ya, perempuan - perempuan ini punya karier bagus, almamater bagus, love-life juga jangan ditanya, proses mereka menuju itu semua pasti gila. They keep educate herself, eager to learn new things and keep on track, keep discipline and fighting gitu.

Di usia gue yang belum nyampe 20 ini, gue mikir, i have time, i have opportunities, its only about making a choice, making a decision, am i want to learning and fighting or stay in my comfort zone..

I knew my self already tired with everythings that happened in our life, but...

My self, i have to tell you something, you already in the right track, dont step back, dont stop, keep going, keep learning, we can make our dream come true, you have to be stronger. Do you know? you are GREAT, i proud to be you, to have you my self.

Build your confidence, learn more, read more, discuss more, i believe in the future we can be the perfect girl even not in the world, but we will always be the perfect girl in our circles.

Maka dari itu, sudahilah malas - malasan ini yaaa..

Inget - inget ini, kehidupan kamu 5 -10 tahun kedepan, depends on what are you doing today!!! Mau jadi apa pun kamu nanti, you have to take your step from here, right now!! Jangan males beb, you deserve better than this! ❤

I love you, Icha ❤ Salam semangat dari dirimu sendiri 😉

Komentar